Epres süti újragondolva

Epres sütit AKAROK sütni, de nincs itthon tojás :-( Hm...végül az ihletet az előző recept adta, no meg befolyásoltak az itthon éppen fellelhető alapanyagok is... 

No de mit is csináltam: Elővettem a jénai üvegtálamat, beleszórtam egy pirinyó cukorba forgatott és félbe szelt kb. 40 dkg epret, majd nyakon öntöttem a következő szósszal: Összekevertem 80 g kukoricalisztet, 20 g puncs pudingport, 1csapott teáskanál sütőport, ebbe belemorzsoltam 40 dkg margarint, felengedtem 1,5 dl főzőtejszínnel, majd mivel nem tűnt elég édesnek édesítettem 35 g cukorral és ízesítettem egy löttyintés 80-as STROH rummal (az nem árthat neki, gondoltam), majd adtam az egészhez még annyi tejet, hogy olyan folyós, palacsintatészta állagú legyen. Nyakon öntöttem az epreket, és be az egész a sütőbe. Most kíváncsian várom a konyhai kísérlet végeredményét...
(Jó lett ;-)

Nincsenek megjegyzések: