CSOKIS-MÁLNÁS MUFFIN

Emlékszem, amikor kicsi voltam, anyu sok receptet hozott haza a munkahelyéről. Nos, így a 30 felé közeledve nyomdokaiba léptem. A következő receptet Vera kolléganőm javaslatára készítettem el, és mindenkinek csak javasolni tudom, mert valóban isteni!
Hozzávalók: 25 dkg liszt, 2,5 kávéskanál sütőpor, fél kávéskanál szódabikarbóna, 1 tojás, 13 dkg cukor, 1 dl olaj, 1 kis poharas kefír, tej, 15 dkg málna (fagyasztott, vagy friss), fél tábla keserű csoki.
A sütőt 180 fokra melegítem, a málnát szűrőben kiolvasztom (hagyom kicsöpögni a levét, de nem nyomkodom), a csokit apró darabokra vágom. A lisztet, sütőport, és szódabikarbónát a csokidarabokkal egy tálban összekeverem. Egy másik keverőtálban összekeverem a tojást, olajat, cukrot, kefírt. A két keverőtál tartalmát egyesítem, és tejjel addig higítom a masszát, míg olyan lágy fogkrém állagú nem lesz. Muffinpapírokkal kibélelem a formát, és a tészta felét beleöntöm. 1-1 muffinba 5-6 málnaszemet szórok, majd a tészta másik felét is beleöntöm. 25 percig sütöm.

Nincsenek megjegyzések: